4F z akcją „LIGHT IT UP BLUE FOR AUTISM”
Data publikacji: 30 marca 2023
2 kwietnia przypada Światowy Dzień Świadomości Autyzmu, z tej okazji marka 4F rusza z akcją „LIGHT IT UP BLUE FOR AUTISM”, której celem jest stworzenie przestrzeni dla osób dotkniętych autyzmem.
„LIGHT IT UP BLUE FOR AUTISM” to kampania przygotowana przez markę 4F, której celem jest stworzenia komfortowej przestrzeni dla wszystkich klientów, również dla tych dotkniętych autyzmem.
Już od 2 kwietnia, czyli dnia, w którym obchodzimy Światowy Dzień Świadomości Autyzmu, a także w każdy pierwszy poniedziałek miesiąca, w godzinach 11:00-13:00 w salonach 4F będzie można zrobić tzw. „ciche zakupy”.
W trosce o tych, którym nadmiar i natężenie bodźców utrudniają zakupy, na dwie godziny w salonach zostanie przyciszona muzyka i będzie przyciemnione światło, a ponadto osoby w spektrum autyzmu będą mogły skorzystać z pierwszeństwa obsługi po zgłoszeniu się do sprzedawcy.
@4F_Change
@4F_official
@Fundacja_4f_pomaga
#LightItUpForAutism”
Zapraszamy do salony 4F w Galerii EMKA!